Étkezési felmérő lapok 2021-22

Tisztelt Szülő/Gondviselő!

A vészhelyzetre való tekintettel az idei évben elektronikusan kérjük Önöket, hogy nyilatkozzanak az étkezés igénybevételi szándékukról!

 

Általános iskolai étkeztetés esetén ebédet, vagy háromszori étkezést (tízórai, ebéd, uzsonna) tudunk biztosítani.

Középiskolai étkeztetés esetén csak ebéd lehetséges. (Kivéve a speciális iskoláknál tanuló középiskolás tanulókat, akik részére ebéd vagy háromszori étkezés biztosítható.) 

Kollégiumi étkeztetéskor teljes ellátást (reggeli, ebéd, vacsora) vagy ezek különböző párosításait igényelheti a tanuló.

Az intézményi gyermekétkeztetés során a tanulók részére „Normál étrend” szerint történik a napi ellátás. Normál ellátás igénylésekor, kérjük, az Igényfelmérőlap Normál Étrend nevű csatolt dokumentum kitöltését.

Diétás (speciális) étrend KIZÁRÓLAG SZAKORVOSI JAVASLATRA KÉRHETŐ, a 37/2014. (IV. 30.) EMMI rendeletben és a 1169/2011/EU rendelet, II. mellékletében leírtak esetén! Diétás étkezés igénylésekor, kérjük a csatolt Igényfelmérőlap Diétás Étkezés nevű dokumentum kitöltését.

A csatoltan küldött és a szülő/gondviselő által kitöltött Igényfelmérőlapokat és kapcsolódó szolgáltatói nyilatkozatot kérjük a tanév végéig az élelmezési ügyintézőnk, Szépszóné Kerti Kornélia részére eljuttatni a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre, vagy személyesen telefonon előre egyeztetett időpontban a 06-70-6699-086-es telefonszámon.

Az ingyenes és kedvezményes intézményi gyermekétkeztetésnél a támogatások figyelembevételéhez kérjük a jogosultság alátámasztására szolgáló dokumentumok csatolását (8. sz. melléklet, 9. sz. melléklet, 6.sz. melléklet; ezen kívül érvényes határozat, szakértői vélemény, orvosi igazolás stb. jól olvasható másolatát). Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy a támogatások figyelembevételénél, kizárólag érvényes igazolásokat áll módunkban elfogadni. Egyúttal tájékoztatjuk, hogy amennyiben az Étkeztetési felmérési lap, valamint a Nyilatkozat(ok) hiányosan, pontatlanul kerülnek kitöltésre, illetve a csatolandó határozatok, igazolások nem állnak rendelkezésünkre, a kért ingyenesség vagy kedvezmény nem kerül beállításra. (Az ingyenes és kedvezményes intézményi gyermekétkeztetést a 1997. évi XXXI. törvény, a 328/2011. (XII.29.) Kormány rendelet szabályozzák.)

Székesfehérvár, 2021. április 7.

                                                                      

Tisztelettel:

Vörös Csaba sk. 

főigazgató

 

Részletes tájékoztató, élelmezésvezető elérhetőségei

IGÉNYFELMÉRŐLAP NORMÁL ÉTKEZÉS

IGÉNYFELMÉRŐLAP DIÉTÁS ÉTKEZÉS

 

 

 

Nemzetközi Gyermekkönyvnap

A tavaszi szünetben esett meg egy neves esemény, április 2-án a Nemzetközi Gyermekkönyvnap.

Erre emlékezve az alsó tagozatos magyar szakos kollégák egy könyvajánlóval szeretnének kedveskedni. Fogadják, fogadjátok szeretettel!

 

 1. kép    11. kép    5. kép  
                         

 

 6. kép

   7. kép     
 9. kép    8. kép    4. kép  
   10. kép    3. kép    

 

Beíratkozással kapcsolatos részletes tájékozató

TISZTELT SZÜLŐ/ TÖRVÉNYES KÉPVISELŐ!

Tájékoztatom, hogy a kihirdetett veszélyhelyzetre tekintettel a 2021/2022. tanítási évre történő általános iskolai beiratkozás során nemcsak személyes, hanem online úton is lehetőség van beíratni a tanköteles korba lépő gyermekét. Az általános iskola első évfolyamára történő jelentkezésének elektronikus, online formájára 2021. április 10-től nyílik meg az informatikai lehetőség az Ön részére a KRÉTA rendszer felületén keresztül: https://eugyintezes.e-kreta.hu/kezdolap. Az e-Ügyintézés „Beiratkozás Általános Iskolába (BÁI)” felület 2021. április 16-án éjfélig van nyitva. Amennyiben módosítani kíván a már elektronikusan beküldött adatokon, akkor ezt úgy teheti meg, hogy jelzi (e-mailben) az adott intézmény részére a visszavonási vagy adatmódosítási szándékát. Az adatok módosítását az intézmény a KRÉTA felületén a kérés alapján elvégzi. Amennyiben a szülő visszavonja gyermeke jelentkezését, ennek következményeként a BÁI felületen az  iskola a benyújtott jelentkezésre a szülő kérése alapján elutasító határozatot hoz, és az intézmény saját rendszerében a gyermek adatait a „Beiratkozás visszavonva” státuszba állítja. Ezen műveletek elvégzését követően Ön ismét be tudja nyújtani gyermeke jelentkezését  egy másik iskolába.

Amennyiben Ön nem a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti körzetes iskolába íratná be a gyermekét, akkor is meg kell adnia a kötelező felvételt biztosító általános iskola nevét és címét is a jelentkezése során.

Akár körzetes, akár nem körzetes iskolába kívánja beíratni gyermekét, mindenképpen jelentkeznie kell az általános iskolánál, amely jelentkezés a fent jelzett online módon vagy személyesen történhet meg.

Az online beiratkozás esetén a beiratkozáshoz szükséges eredeti dokumentumok bemutatására a 2021/2022. tanév első napjáig (2021. szeptember 1.) kerülhet sor. A beiratkozás adatainak felvétele indokolt esetben, a beiratkozást lefolytató iskola által szabályozott módon, személyesen is megtörténhet 2021. április 15-én és 16-án, a járványügyi veszélyhelyzet miatt megkövetelt egészségügyi szabályok szigorú betartása mellett

Felhívjuk figyelmüket hogy az előzetesen beküldött szándéknyilatkozat, amit köszönünk, nem pótolja az e-Ügyintézésen történő beiratkozást!

Ez a következőképpen alakul iskolánkban:

Esősorban online beiratkozást kérünk:

Az általános iskola első évfolyamára történő jelentkezésének elektronikus, online formájára 2021. április 10-től nyílik meg az informatikai lehetőség az Ön részére a KRÉTA rendszer felületén keresztül: https://eugyintezes.e-kreta.hu/kezdolap.

A Kréta felületre történő belépés ideiglenes regisztrációval (ha nincs Kréta hozzáférés nagyobb gyermek kapcsán) vagy a már esetlegesen meglévő Kréta hozzáféréssel lehetséges. Ezzel kapcsolatban az alábbi oldalon részletes tájékoztatás található:

https://tudasbazis.ekreta.hu/pages/viewpage.action?pageId=44007913

A bejelentkezés után a jelentkezés időszakában az alábbi oldalon lévő részletes útmutató szerint kérjük a beíratást elvégezni:

https://tudasbazis.ekreta.hu/pages/viewpage.action?pageId=17761106

 

Személyes megjelenés indokolt esetben lehetséges:

A beiratkozás adatainak felvétele indokolt esetben, a beiratkozást lefolytató iskola által szabályozott módon, személyesen is megtörténhet 2021. április 15-én és 16-ána járványügyi veszélyhelyzet miatt megkövetelt egészségügyi szabályok szigorú betartása mellett

2021. április 12-én 8.00 órától lehet telefonon időpontot kérni/egyeztetni a személyes megjelenéssel történő beiratkozáshoz. Az időpontfoglalás április 15-én és 16-án, 8.00 és 18.30 közötti időpontokra lehetséges.

Telefonszám: 0622 504 442

A rendkívüli helyzetre való tekintettel igyekszünk minden óvintézkedést megtenni a biztonságos beiratkozás lebonyolításáért. Az iskolába érkező szülőket/gondviselőket fél óránként fogadjuk, hogy elkerüljük a csoportosulást és időnként fertőtlenítsünk is. Ezért kérjük, aki ezt a módot kénytelen választani, legyen szíves.

A rendelkezésre álló fél óra elegendő lesz a nyomtatványok kitöltésére, az adatok rögzítésére és az esetleges kérdések tisztázására is. 

 

A személyes megjelenés protokollja:

  • orrot/szájat folyamatosan eltakaró maszk használata
  • belépéskor hőmérséklet mérés és kézfertőtlenítő használata
  • kötelező távolságtartás betartása

 

Kérjük, a beiratkozáshoz hozza magával:

  • gyermek személyi igazolványát vagy útlevelét vagy anyakönyvi kivonatát, 
  • gyermek lakcímkártyáját,
  • gyermek TAJ kártyáját,
  • amennyiben van, SNI, BTMN határozatot

 

Felhívjuk figyelmüket, hogy az előzetes szándéknyilatkozat leadásával hivatalosan még nem íratták be gyermeküket az iskolába, mindenképpen szükséges a Krétán keresztül vagy személyesen beiratkozni.

A fentiek után, akár online, akár személyesen történt a jelentkezése az iskolába, a körzettel nem rendelkező általános iskolai osztályok tekintetében, továbbá a körzettel rendelkező iskolákba jelentkező, nem körzetes gyermekek esetében egyaránt legkésőbb 2021. április 23-ig döntenek a gyermekek felvételéről és ezután küldik el a tájékoztatásukat Önnek.

A beiratkozási eljárás során vagy annak lezárása után legkésőbb két héten belül Önnek nyilatkoznia kell arról, hogy gyermeke számára hit- és erkölcstan vagy etika órát választja. A hit- és erkölcstan tantárgy választása esetén meg kell jelölnie, hogy melyik egyház hit- és erkölcstan oktatásának megszervezését kéri majd gyermeke számára. 

A beiratkozáshoz szükséges dokumentumok, adatok megadása kapcsán Ön segítséget kérhet a gyermeke óvodájától – óvoda OM azonosítja, gyermekük oktatási azonosítója tekintetében. Természetesen iskolánk fenntartója, a Székesfehérvári Tankerületi Központ is rendelkezésre áll a körzetes iskolákkal kapcsolatos információk, az online vagy a személyes beiratkozás rendjével kapcsolatos kérdések esetén.

Digitális Témahét

Iskolánk is csatlakozott a 2021-es Digitális témahéthez. Március 22-26-ig tanulóink több digitálisan támogatott órán vesznek részt.

A hét fő témája: a digitális biztonság a mindennapokban.

dth2021 badge 1x 600px

Vegyszeres fertőtlenítés

 

Tisztelt Szülők!

Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy március 25-én a Magyar Honvédség katonái speciális, vegyszeres fertőtlenítést végeznek iskolánk területén. 

Ügyelet igénylése

Tisztelt Szülők!

Az 18/2021. (III.6.) EMMI határozat értelmében 2021. március 8-tól, a digitális oktatás időtartamára iskolánk gyermekfelügyeletet biztosít, azon tanulók részére, akiknek szülei bizonyítottan a járványüggyel kapcsolatos munkavégzést látnak el.

A felügyelet naponta 8-16-ig tart.

Jelenlegi intézkedések fő oka a járvány terjedésének megakadályozása, a gyermekek, felnőttek egészségének megőrzése.

Kérjük a Kedves Szülőket, hogy az ügyeletet csak indokolt esetben vegyék igénybe!

Sajnos intézményünkben 17 beteg pedagógus van. A többiek a digitális oktatást végzik a saját osztályuknak, így az ügyeletben lévő gyermekek felügyeletére pedagógiai asszisztenst és egy-egy pedagógust tudunk biztosítani.

Felügyeleti igényüket minden nap 10:30-ig jelezzék az étkezés rendelése miatt (gyermek neve, osztálya) e-mailben: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Megértésüket köszönjük! 

                                                                                                 Az iskola vezetősége

Világsakk Fesztivál

A szombaton megrendezett, VI. Világsakkfesztivál igazi ünnepi hangulatban telt iskolánkban. 🥳 Tanulóink élménydús programokon vettek részt. A nap eseményei között szerepelt a szimultán sakkverseny, sokféle kézműves foglalkozás, tárgyalkotással készültek újrahasznosított tárgyakból logikai játékok, többféle technikával megjelenítették a Sakkpalota lakóit. 🎨
 
5.jpg
 
 

Bővebben: Világsakk Fesztivál

Tájékoztató! - 2020 .11. 12.

Tisztelt Szülők!

Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy a veszélyhelyzet idején alkalmazandó védelmi intézkedések második üteméről szóló 484/2020. (XI. 10.) Korm. rendeletben kapott felhatalmazás alapján Székesfehérvár Megyei Jogú Város Önkormányzat Közgyűlése hatáskörében eljáró Székesfehérvár Megyei Jogú Város Polgármesterének a közterületeken és nyilvános helyeken történő maszkviselés szabályairól szóló 36/2020. (XI. 11.) önkormányzati rendeletében foglaltak szerint 2020. november 12. napjától iskolánk bejáratától számított 50 méteres közúti (közterületi) távolságon belüli területen, ahol az intézményünkben lévő gyermekekre várakoznak, mindenki köteles orvosi maszkot, munkavédelmi maszkot, illetve textil vagy más anyagból készült maszkot olyan módon viselni, hogy az az orrot és a szájat folyamatosan elfedje.

Kérjük fentiek betartását.

Székesfehérvár, 2020. november 12.

Iskolavezetőség

 

Kötelező testhőmérés

Tisztelt Szülő/Gondviselő!

Értesítjük Önöket, hogy a Kormány 431/2020. (IX.18.) Kormányrendeletében megfogalmazott járványvédelmi óvintézkedésének megfelelően a Székesfehérvári István Király Általános Iskolában 2020. október 1-jétől érkezéskor kötelező lesz a tanulók testhőmérsékletének mérése.

Ennek lebonyolítását a bejáratnál fogjuk elvégezni. Tisztelettel megkérjük Önöket, hogy várják meg, amíg a hőmérséklet ellenőrzés megtörténik, mivel azt a tanulót, akinek testhője magasabb a határértéknél, nem engedhetjük be az épületbe.

Előre is köszönjük megértésüket és együttműködésüket.

Iskolavezetés

Székesfehérvár, 2020.09.28.

Hírfolyam 2020

Itt találhatja meg a 2020-es év eseményeit!

Hírfolyam 2019

Itt találhatja meg a 2019-es év eseményeit!

Elérhetőségeink

Székesfehérvári István Király Általános Iskola
8000 Székesfehérvár, Kelemen Béla u. 30/A.
Tel: 22-504-442; Fax: 22-504-443
E-mail: titkarsag@istvaniskola.hu

OM azonosító: 030064

 

Fenntartó: Székesfehérvári Tankerületi Központ

Fenntartó címe: 8000 Székesfehérvár, Petőfi utca 5.

Fenntartó telefonszáma: 06 22 795 240 

Fenntartó azonosító: 39012297 

 

Élelmezés:
Élelmezésvezető: Szépszóné Kerti Kornélia
Tel: +36 70 66 99 086
E-mail: istvankiraly@szik.szekesfehervar.hu

 

Vezetőség

Krählingné Kovács Tünde igazgató

 E-mail: krahlingne@istvaniskola.hu

Tothné Unyi Andrea felső tagozatos igazgatóhelyettes

 E-mail: tothne.unyi.andrea@istvaniskola.hu

 Kormosné Kovács Tünde alsó tagozatos igazgatóhelyettes 

 E-mail: kormosne@istvaniskola.hu